Kızlar doktoruna soruyoruz normal diyor ama pipi ucu mor ve etrafı da halen kırmızı iyileşmemis bazen krem sürüyorum çocuk ağlıyor çocuk cerrahisine randevu aldm ama acaba normal mi ya yoksa önemli bişi var mıdır başına gelen oldu mu napsam moralim bozuldu