Lütfen bilgisi olan yazsın 10 günlük bebeğin tutmuyor memeyi iki gün hastanede yattik sarılık da vardı çıkardik emzirmem gerekiyor bizimki memenin ucu yok diye tutmuyor artık çok yoruldum iki saatte bı süt sagip şırınga ile veriyorum 10 gündür psikolojm bozuldu silikon üç aldım herşeyi denedim ama olmuyor ucunu tutamadığı için de sinirleniyor Çığlık atıyor çocuk bilgisi olan başına böyle olay gelip çözen varmı nolur yardım edin çok yoruldum ya