berennur01 mübarek kandil günü iş mi açtığın post ya, yapanda da yaptıran da cehennemlık affı yok bunun tövbe estagfurullah öyle benı sevecek ınsan sevmesın ayrıca sankı normal bisey gıbı deneyen varmı dıye sorman ayrı bı saçma o kdr rahat sormuşsun Allah ıslah etsın buna en ufak ılgı duyanı da tövbe haşa Allaha şirktir ya hıc mı korkmuyorsunuz çarpılırım dıye. agzımda mını parça kalsa tuvalete yanlışlıkla girsem korkarım çarpılırım dıye millet buyucu kesıldı. Bu kandıl günü Allah akıl fıkır versın biz ne desek boş umarım bu gıbı düşüncelere sahip bırılerı hayatımıza hıc gırmez buyuyle benı sevse ne sevmese ne sıcarım öyle aşka sevgiye