prensesveannesi1 benim artık çok inancım yok açıkçası. Mamayı da kendisi önerdi dimi? Anlaşmalı oluyorlar çünkü. Mama vereceksiniz, daha zor sindirdiği için sizi daha az emecek, süt uretiminiz azalacak, siz kiloyu kafaya takip stres yapacaksınız yine sütünüz etkilenecek, biberon meme reddi yapacak, sonuç olarak emzirme soruna dönüşecek mama çoğunluğa geçecek. Ben sizin yerinizde olsam bir ay risk alır bol bol emziririm sütüm varken kilo alımı normal sınırlar içindeyken mamaya düşmem.