kevs61 ve dediğiniz gibi evet ilk zamanlar bebeğim sürekli uyuduğu için yanında her şeyi izledik dinledik o kadar akıllı bir bebek ki 🧿 şuan tabiki ekran dikkatini çekiyor ya arkasını döndürüyorum yada kapatıyorum umrunda bile olmuyor ☺️ ha zeka biraz da aileden geliyor ben az diyim siz çok anlayın 😉