Test yapmadan nasıl bu kadar kolay antibiyotik veriyorlar anlamıyorum 38-39 ateş viral enfeksiyondur yani onda da antibiyotik kullanılmaz tam tersi ishal yapar. Bence başka bir doktora daha gösterin eğer oda kullan derse kullanın antibiyotikler gerçekten masum değil gereksiz yere kullanmış olmayın.