Çocuğuna grip aşısı yaptıran var mı bize doktor önerdi kızım her grip olduğunda ciğerlerine iniyor hava tedavisi görüyor cocukluk çağı astimi alerjik astım dediler şimdi okula da başladı yaptirmalimiyim Bi zararı yoktur değil mi yaptıranlar fayda gordumu benim kızım sadece grip olsa hiç onemsemezdim ama her grip olduğunda sonu hava ile bitiyor ciğerleri etkileniyor