kitapkokusu_ Evdeyken de bahçeye odasına vs yalnız göndermeye çalışın. Sürekli yan yanaysanız ayrılmakta zorlanabilir. Evdeyken istikrarlı konuşun alışamazsan gitmezsin mesajı vermeyin, okulda bir sürü arkadaşın olacak yeni şeyler öğreneceksin vs gibi olumlu konuşmalar yapın. İlk günler hatta ilk haftalar ağlama normaldir. 30 dk 45 dk 1 saat gibi süreci yavaş yavaş uzatın zaten muhtemelen öğretmeni de bu yönde konuşmuştur. Sevdiği bir oyuncağı yanında götürmesine müsade edebilirsiniz öğretmeninden izin isteyip. Bir öğrencim ağladığında avcuna çiçek çizmiştim anneni her özlediğinde elini yanağına koyup onu hissedebilirsin diye belki bu tarz şeyler de işe yarayabilir.