oykusahinn gec oturdugu icin gec ogrenir ve bu cok normal bi durum zamanla ogrenecektir dedim, kirici olmak degil amacim ayrica doktor ya da saglikci degilim doktorumun dedigini uyguladım bunun yaninda osman gonulal ve birkac diger doktoru da dinledim youtube gibi yerlerden. Yani söylediğim sey doktorumun bizzat bana soyledigi sey. Bunda alinacak bisey yok ki bence kimse alınmadı. Daha fazla aciklama ister misiniz?