Merhaba arkadaşlar kızımın doğum gününü kutlayacağız inşallah eşli bi davet olacak çok kalabalık olmasakta en az 16/18 kişi oluruz diye düşünüyorum menüye de şunları koydum sizde bi yorumlar mısınız
Tatlılar
Pasta,brownie kurabiye,mini spoonfull,limonlu veya meyveli soslu Çizkek,çikolatalı kurabiye
Tuzlular
Sarma,makarna salatası,mercimek köftesi,sakallı poğaça,tuzlu kurabiye,patatesli rulo börek
Birde bu menüden neleri erkenden yapıp dondurucuya atabilirim güzel tariflerinix var mı acaba tam doğum gününden önce tüm hazırlığı yapamayacağım yardım edenim de olmadığı için ⅔ gün önceden böreği işte çiçekli şerbetli brownie kurabiyenin kurabiyesini tatlı ve tuzlu kurabiyeleri,birde sakallı poğaçaların popaçalarını yapıp sunumunu son gün yapsam olur mu acaba diye düşündüm dondurucuya atacağım hepsini yapıp o gün geldiğinde de sunumlarını hazırlayacağım bana akıl verin lütfen sizce napayım