turkuazhatun 30-35 gündür dizimde ağrı var, acile de gittim ortopediye de gittim, röntgen temiz , kan tahlili temiz sadece d vitamini biraz eksik çıkmış
Ben de şaşırdım kaldım yaşlandım galiba diye
Gece ağrı kesici/ krem ile uyuyordum
Dizimde şişlik de oluştu sonra geçti ama ağrı hala devam
Bugün fizik tedaviye gittim , cuma mr çekilecek bakalım sonuç ne olur