ezgiarzkk ilk doğduğunda baby turco kullandım ama hiç pişik olmadı çişi bekletince kızarıyordu galiba kantaron yağı ile hemen geçiyordu çok taşma olunca bi de acil durumlar için marketten de alayım diye Sleepy denedim 2-3 çeşidini aşırı taşma sorunu oldu, Goon denedim memnun kaldım ama koku sorunu vardı çok koku sızdırıyordu ( kayınvalidemde kalırken poşetin içinde bi iki bez oluyordu sabaha kadar oda çok kokuyordu eşim rahatsız oluyordu ) en son molfix mavi pakete geçtik memnunum