Bebeğim tam 1 aylık. Gece emdikten sonra uyuyor sıkıntı çıkarmıyor fakat akşam 19.00-23.00 arası hiçbirşekilde uyumuyor ve çok huzursuz . Doktor gaz sancısı olduğunu söyledi ama hep mi aynı saatlerde olur gündüz ve gece böyle değil. Atak haftası mı? Bu durumu yaşayan var mı ne zaman düzelir🥹