Bizde 14 Ocak doğumluyuz ama gündüz uykularımız hiç yok 🥴 nasıl gündüz uykusunu oluşturacam hiç bilmiyorum 😶 bi fikri önerisi olan 😖 bide uyuamadıkça huysuzlanmaya başlıyor ve gün içinde sürekli ağlama mızmızlanma halinde oluyor, gazı da var 😖😖😖 acaba diyorum huyumu bu huysuz bi bebek mi çok korkuyorum ☹️☹️☹️ Be zamma biticek bu süreç acaba 🤦🏽♀️