gamze9110
Malum okul dönemi yazınızı geç görebilirim o yüzden bir kaç şey söyleyeyim siz yazana kadar..
1..Öncelikle sakin olun benim yaptığım gibi kör kara cehillik asla yapmayın ve kulaklarınızı dört açın ASLA AMA ASLA tek doktor u dinlemeyin ünvanı makamı cartı curtu ne olursa olsun .
Diğer değerlerini kontrol edin sorabildiğiniz baktıra bildiğiniz kadar doktora hiç bir şey bilmiyormuş gibi sorun..
Ben bu süreci kendi şahsi psikolojim ile hala atlatamadım ki çocuklarımda çok şükür hiç bir şey olmamasına rağmen hala sürekli onları kontrol ederken buluyorum kendimi ve artık büyüdükleri için onlarda korkuyor ve panikliyor.
Kızımın değerlerinde hiç bir şey yoktu grip sonrası değerlerin olabileceği kadardı
( Kan tahlillerini baktıkları cihazlar 3 günlük diyet sonrası net doğruyu gösteren cihazlar ) Bunu bil o yüzden yanılma olasılığı ve çocuğun o an kan verirken gösterdiği ağlama ne biliyim enerji üretimi farklı olduğu için kanların yanılma oranı yüksek… Amaaa ben tam bir lanet doktora denk geldiğim için bildiklerim uçtu gitti 1 ay boyunca gece gündüz olmayan bir hastalıkla yaşadık..Üstelik şöyle bir bilgi de vereyim oğlum 1.buçuk yaşını doldurmamıştı ateşli havale geçirdi neyse serum falan takıldı sonra birazcık kendine geldi derken bi anda kızımın vucudunda olan belirtilerin aynısı onda da oldu bacaklarında ben tabi yine ne bilirsen bil gördün mü panikliyorsun hemen kıcağıma aldım doktorları geziyorum bana tek dedikleri şey normal telaş yapmayın şuan hastalık sebebiyle çocuğunuzun vucudu savaşıyor geçicek .. Biz normal de 2 ayda bir böyle hastalanırsık şuan çok şükür ilaç bişey kullanmıyoruz çocuklarımın ikiside aşısız