smileylaylom benim kızımda aynı ama ben bişey sormak istiyorum size benim kızım bugün tam 8 aylık oldu hiç emmedi ama her bakımını kendim yaptım sadece her gün düzenli olarak kaynanam kayınbabam bizde onları görüyor benim dışımda sıkılana kadar durur oynar uykusu gelirse bir bana gelmek ister ama ben artık kafaya çok takıyorum kızımda ayrılık kaygısı olmadı ben odadan çıkınca gözden kaybolunca ağlama olmuyor aramızda o bağ olmadı mı sizin bebeğiniz de var mı şuan bu durum