adileozden Kızlar fikirlere ihtiyacım var emzirmeyi nasıl sonlandırdınız salça, yara bandı, sabır taşı denedim ama bebeğim memede uyuduğu için hiçbirini kabul etmiyor her türlü emiyor 24 aylık gecede çok sık kalkıyor ne yapabilirim 😞
prenses250_ Benimde memeeem diye bağırarak gezen bir kızım vardı 24 aylıkdı herkes bıraktır artık salça sür sabır taşı al birsüri şey dedi ama bana hepsi çok ters geldi annelik içgüdüm yapma dedi ve sonra düşümdüm bu kadra bişeye bağımlıyken biranda kesersem neler olurfu dedimki gündüz ıyunla oyalim medela 3 kez emiyosa ilk bikaçgün 2 kez emzirdim sonra tek emme yaptım sonrasında ise gece uyutmadan önce verdim ama bu süreçte gece uyandığında hep emzirdim bu toplam 1 hafta sürdü sonrasında gece uyutyrken emzirmeyi bıraktım salladım oyuncak verdim bol bol sarıldım ağladı falan ama sustu sonra uyudu 2_3 günde bu şekilde devam ettim sonrasında geceleri 2 kez emerdi uyuduktan sonra ilk kalktığında emzirmedim salladım uyku arkadaşı verdim ilk gün çok direndi emzirmek zorunda kaldım sonraki gün emzirmedim hiç 2. Uyanmada emzirdim ve en son 2 haftanın ardından o son emmeyide bıraktık ve artık gecelri zibilyon kez kalkan kızım hiç uyanmıyor uyansa bile geri yatırıyom sallıyom uyuyo herşey daha güzel oldu o yüzden kimseye bakma kendi iç güdün ne diyosa onu yap ben ilk gece emzirmesini kesemedim çünkü geceye daha çok bağımlıudı kolay olandan başladım alıştordım ve hasarsız atlattık bu süreci darısı başına canım😊