Tatlican Gamzelikiz_34 Balık severimde senede 4 5 sefer anca yerim. Eti arama ama vitamin diye yerim. Ben sebze meyveciyim😂 Eşim tavuk ve et hastası😀 Kardeşim diyor aa enişte bulgur plavı yiyormuydu İçine tavuk koyunca dedemin çargını bile yer diyorm😄
Gamzelikiz_34 Tatlican benim eşimde kanat sevıyor et sevıyor balkonda yapmayı çok seviyor 😅🥰kokusu kötü eve sindimi zor
asellmiihramom Gamzelikiz_34 Balık türü asla sevmiyorum kırmızı eti daha çok seviyorum her türlüsünü yerim haftada 4 kez yapıyorum mutlaka 😂☺️😌🥰
maygirl Gamzelikiz_34 eet ki haftanin 4 5gunu cok rahat yeniliyor bizde…balıkta seweriz ama 2 hafyada 1 gdiyor bizde ağır kaçıyor bize lezzet olarak..etçiyiz.