rabiabost Arkadaşlar çok komik ama kuzenimle iddialaştık bebeği 3 ay 27 günlük şimdi 3 aylık mı oluyor şuan 4 aylık mı 4 ay sendromunu yaşıyor diyorum daha 3 aylık diyor
eymenku rabiabost üç günün hesabını mi yapıyorlar 😀 4 aylık olmuş benim kaynanam da 6 ay 2 günlük olunca mesela 7 aylık diyor direk
suheyla92 rabiabost 4 aylik denir o bebege 27 gun gecmis kalan 3 4 gun icin dusurulmez ki. 4.ay atagi cok daha erken de gelebiliyor bu arada
rabiabost eymenku ya güne takılma mesela 6 ay 2 günlükken bence de yedi aylık sonuçta 7. Ayın içinde 6 ay geride kalmış😂😂😂
rabiabost suheyla92 yani peki 3 ay 15 gün olsa 4 aylık mı 3 aylık mı sorun kalan gün değil anlaşamadığımız noktayı anlatamadım sonuçta 3 ay 1 günde 4 ay demek demi
Oyle-iste rabiabost 3 ay bitmiş 4. Ayından 1 gun geçirmiş veya 10 gün geçirmiş oluyor ilk 15 gün 3.5 aylik diyebilirsiniz 3 gün sonra 4. Ayı bitiyor 5. Aya giriyor tamamlanan 4. Ay oldugu için 4 aylık diyoruz.
suheyla92 rabiabost 3 ay 1 gun 3 aylik demek. 3 ay 15 gun 3bucuk aylik demek. 3 ay 20 gunluk diyelim 4 aylik olmak uzere demek.