Arkadaşlar merhaba kuzum 25 aylık. 11 aylıktan itibaren kreşe gidiyor. İki ay önce farklı şehir e taşındığımız için kreşini değiştirdik. İlk balta sorun yoktu. Ta ki bugün idare bizimle konulmak isteyene kadar. Kuzum iki hafta önce iki arkadaşını ısırmış. Birini de bugün ısırmış. Ve bize daha yeni bilgi verdiler ilk ısırdığında söylememişler aşırı tuhaf. Ve yönetici bugün pedagog a gidin isterseniz diyor . Dedik gidelim ama bu çocuk evde ısırmıyor kimseyi. Isırma geçmişi yok hatta diğer kreşinde kızımı başka çocuklar ısırdı dedim. Neyse pedagog a gidicez . Isırdığı konu da elindeki oyuncağı başkası alınca ısırıyormuş. Cumartesi randevu aldık doktordan . Sizin öneriniz var mı? Bugün elimizden geldiği kadarıyla babasıyla konuşmaya çalıştık tabi dinlemedi tamam tamam diyip durdu.