Kızlar benim gibi kötü diş anıları olan varmı ya iki defa diş çektirdim birincisinde adam uyuşturduktan sonra bi türlu cekime almadı beni baya zaman gecti cekerkende uyusuklugu geciyodu cok acı cektim ben acıyo deyince bırakayım boyle kalsın ozaman diye çıkıştı bana zorla çektirdim ama iki üç gün zonklaması gecmedi cok kötüydü ikincisinde ise zaten önyargılıydım baya korkuyodum busefer igne mahvetti beni yanagmdan dısarı çıktı sandım bi an igne cıknca resmen koca kadın agladm ama cekimde bisey hissetmedim o iyiydi şuan seneler sonra yine dişim agryo valla korkudan deliricem artk özele gideyim daha rahat olur dedm ama resmen deli gbi para istediler mecbur devlettekilere gidicem ama korkudan deliriyorum varmı benim gibi ya ay valla evde cekiyim bari diyorum bazen kafayı yedim artk