Merhaba. Gelişim uzmanı dediğiniz kimdir?
Benim bebeğim 13,5 aylık. Yeni yeni bizden tutunarak kalkabiliyor. Emeklemeye başlayalı da 10 gün oldu. Dişleri de yaşından sonra çıkmaya başladı. Hatta daha alt dişleri çıkmadan üst azısı çıktı. Gelişiminde hiçbir problem yok bize göre de doktorumuza göre de.
Göz kontrolü yapıldı mı hiç? Biz 2, 6 ve 12. aylarda yaptırdık. 6. ayda göz numaraları epey büyüktü, 12. ayda 3’e düşmüş olduğunu öğrendik. Genetik bir risk söz konusu olduğu için elimizden geldiğince ihmal etmemeye çalışıyoruz.