Poyrazmom0 oykununanneesi 😪 ooyy oyy burası güzel gene de Konya’da oturuyorum serin biraz. Hava değişikliginden hasta olmaz inşallah bebem
kalkbircaykoy Poyrazmom0 akşamları da üşütmüyor tatlı bir esinti oluyor çok üşüyen biriyseniz bir ceket vb alın yanınıza ama bence gerek yok 🙂
sule45 Poyrazmom0 biz hala yerde yatıyoruz bebişle serin olsun diye yatakta yatılacak gibi değil zıbınlarla dursun ben yine de ayağına çorap giydiriyorum
Poyrazmom0 sule45 Evet burda da zıbın ve çorapla duruyor. Hava durumuna bakınca önümüzdeki hafta Manisa 39-40 gösteriyor konya ise 27-28-30 gösteriyor ne kadar güzel konyamın havası 😅