es_ma32_ 18 aralık 2020 doğumlu oğlum bu sene anaokuluna başlayacak seneye 1. Sınıfa mi gidecek şu an 4 yaş 8 aylık seneye bu zamanlar 5 yaş 8 aylık olacak
Nurci es_ma32_ 1.sınıf çıkıyor ama okula imza verip erteletme yapabiliyorsunuz ben geçen yıl öyle yapmıştım bu yıl gönderdim 2018 doğumlu benimki
tosbiksmoms es_ma32_ kesinlikle seneye de erteleyin oğlum 26kasim 2019 doğumlu bu sene de anasinifina gidiyor seneye 1. Sınıf.
AlinaEmreHan1 es_ma32_ Yılın sonu doğduğu için okula 7yaşonda verin en iyisi. Seneye bu zamanlar 6yaş bile olmuyor yani çok erken ilkokul için. Benimki senenin başı doğumlu 2020ocak , anasınıfına başladı. Seneye ilkokula gidince tam 6buçuk yaşında olacak
ilosasell es_ma32_ ekim 2020 doğumluyuz inşallah 2 yıl anasınıfı sonrası 1. Sınıf daha çok küçükler 🙈
sek_kahve es_ma32_ seneye imza ile çocuğu 1 yıl daha anaokuluna gönderme hakkına sahipsiniz aralık doğumlu olduğu için. Sizin yerinizde olsam seneye ilkokula başlatmak yerine bir yıl daha anaokuluna gönderirdim
nadidelifora es_ma32_ yaş değil ay hesabıyla birinci sınıfa başlanır. Gelir şimdi 6 yaşındaki çocuğa 72 aylık denir mi diyen tayfa😃 ama milli eğitimin bu konudaki açıklaması Eylül ayının 30u itibariyle 72 aylık olan çocuk birinci sınıfa mecburi başlar. 71-70 ve 69 olanlar isteğe bağlı 1.sinif 68 aydan küçük olanlar anasınıfına kayıt yaptırır 🌸