Bebeğim doğdunğunda 3130 gram doğdu ancak uzayan sarılığı vardı ve 1 hafta yoğun bakım geçmişimiz oldu bi süre kilo alımı durdu hatta bana göre zayıflamıştı da sonrasında sütüm kesildi bidaha da geri getiremedim bebeğim sadece mama ile besleniyor 3 saatte bir besliyorum bebeğim çok iştahlı 120 cc içiyordu en son ancak 150 cc ye çıkarttım gece de yine 12-1-2 gibi besliyorum sabaha karsı 4-5-6 saatlerinde uyanıyor tekrar besliyorum sabah yşne rutin 3 saatimize devam ediyoruz ama ayına göre alması gereken kilonun alt sınırında alıyor kiloyu şu an ki kilosu 6.00 kilo alımını nasıl destekliyebilirim bilmiyorum siz neler yapıyorsunuz mesela sadece mama ile besleyen bilgi verirse sevinirim çünkü emzirmiyorum..