Nzlberen ayseeguull ben taktırdım 2 dk falan sürüyor benim acımıştı ama dediğim gibi kısa sürüyor. İlk aylar fazla leke geliyor adet sonrası. Daha sonraki zamanlarda düzeliyor
oykununanneesi ayseeguull bu ay ben de taktırıcam günümü bekliyorum bana da haber verir misin lütfen korkuyorum ben de
cikolatahurma ayseeguull adet değilken takmıştım çok aman aman bir acısı yok benim hatta doktorun beceriksizliği den iki tane denemek durumunda kaldı diye acıdı yoksa ilk yaotiginda acimamisti bir buçuk yıl oldu kullanıyorum memnunum biraz kanama yoğunluğunda artış var ama daynilmayacak gibi değil
mamacitaa_ ayseeguull ya şimdiden geçmiş olsun. Ben coook korkarım taktırmaktan o yüzden geri cekilmeyle devam 😬😅
gulsimacansu58 Spiral pişmanlıktır benim düzenimi alt üst etti 1 ay önce çıkarttırdım da kurtuldum inşallah sizde işe yarar
ayseeguull oykununanneesi vallahi canım 5 dakikadan az sürdü hiç ağrı olmadı yani bitti mi diye sordum hatta ben bitmişti bir hafta sonra kontrole gideceğim bu bir hafta içerisinde hiç ilişki olmayacak aletim bitse bile haftaya perşembe kontrolüm var bundan sonra dikkat edecen dedi kontrolden sonra ilişkiye girebilirsin dedi sadece adet olduğun dönemlerde ağır kaldırma dedi
ayseeguull mamacitaa_ vallahi canım bir gün gecikse korkuyorum ben artık üç yaşında 38 aylık oğlum dört ay iki günlük bugün o yüzden yani artık Allah olmayanlara versin diyorum torun daha mantıklı geldi ya hem aklım kalacağını böylesi daha mantıklı
Rez ayseeguull taktırmadım bilmiyorum , komşum taktırmıştı ve sanırım ona güvenerek korunmadığını söyledi öylece 2. Bebeği oldu. Çok da güvenmeyin derim
Birprensannesii__ ayseeguull 12 gün önce taktırdım max 2 dakika sürüyor bende çok korkmuştum ama boşuna korkmusum sadece adet sancısı gibi kasık ağrısı olmuştu hafif birde 4 gün lekelenme oldu.
oykununanneesi ayseeguull ay sevindim o zaman ama yine de tedirginim. Sağol bilgilendirmen için. Bende 10 gün sonra gidicem. Peki spiral var diye korunmaya devam edecek misiniz? Biz sipral artık korunma yapıcaz tek çocuk yetti bize yaşlandırdı resmen
emooo Ay bundan 4yil filan onceydi bı denedim ayın 15gunu kanamalı geçiyordu diğer 15gunde de lekelenme oluyordu 4-5ay denedim Dr a gittim bu sürede sık sık en son Dr bana senin vucudunla uyum sağlamıyor dedi çok nadiren de olsa böyle olabiliyormuş.