Kızım 1 ekimde 4 yaşa girecek 21 doğumlu bugün devlet anasinifina sordum 4 yas alıyoruz dediler yarın sabah kayıt icin çağırdılar ama 4 yaş icin ayri bir sinif mi olacak yoksa 5 yaşa mi katiyorlar bilmiyorum sabah tam bilgiyi alicam ayri ise yazdırmayı düşünüyorum 5 yaşa katiyorlarsa cok ezilir diye yazdırmak istemiyorum doğru mu dusunuyorum sizce ? Birde tecrübeli anneler nasil oluyor anlatirmisiniz saatleri 9-2 sabahçı öğlenci yokmuş tek saat varmış boş kontenjanda varmış yarin sabah kayıt yaptirabiliriz ama tempolu birsey mi yani gozum korkmuyor degil buna ben hazirmiyim bilemiyorum o yüzden kararsızım yani seneyede gidecek anasinifina 2 sene çok gelir sıkılır mı acaba