Kızlar çok üzgünüm bugün 47 günlük bebeğim saatlerce ağladı her şeyi denedim susması için asla susmadı en son annemi aradım ciddi bir şey var herhalde gel hastaneye gidelim diye annem kucağına alınca biraz ağlayıp sustu. Aşırı moralim bozuk kendi bebeğim beni benimsememiş gibi hissediyorum 40 gün boyunca annem yanımdaydı ona daha çok mu alıştı acaba.