Sarılıktan dolayı meme+mama gidiyorduk. Şu an 2.5 aylık fakat son 1 aydır memede durmuyor. 5 dakika emiyor tek göğsü sonra ağlıyor huzursuz oluyor. Ötekini veriyorum yine aynı. 40ından sonra doktor kontrolünde emzik ver gazdan dolayı oluyor sütün yetiyor dedi doktoru fakat yine aynı. Emziği atıyor ağlıyor yine. Emdikten sonra 90 cc mama içiyor üstüne. Normalde göğüslerim taş gibi olurdu şimdi yumuşacık. Gazını çok şükür kendi çıkarabiliyor artık ama doymuyor resmen. Obezite cerrahisi olmuştum 1.5 sene önce. Beslenmem yeterli değil o yüzden. Doktora anlatamıyorum. Kızım şu an 6.4 kg 63 cm. Mama da çok kilo aldırıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Mamayı değiştireyim diyorum doktora sormadan da yapamam. Doktor da beni dinlemiyor 😂