Kızlar bebeğim 4. Aya girecek bu hafta. Sağım ile besliyorum. Biberon reddi oldu. Öncesinde uykuda besleyebiliyordum. Şu an uykuda da istemiyor. Uyanıyor, ağlıyor. Bugün çok az zorla içirebildim. Çok canım sıkkın. Başına gelen ve çözüm olan var mı? Lütfen dönüş yapın