8.5 aylık kız bebekte 1 aydır başlayan sebepsız günde bır kaç kere olan ürperme normalmı? Kısa suruyor bilinç açık o an oynama gülme bagırma gibi tepkılere devam edebılıyor pozısyonu bozulmuyor oturuyorsa oturmaya devam edıyor. herhangı bı olumsuzluk yok sanıyelık oluyor ınternetten ürperme atagına baktımda aynısı nöbete baktığımda alakası yok benzemıyor ama kafam kurcalanıyor bı anne olarak normal midir. Doktorumuza oyun oynarken denk gelen vıdeou attım normal dedı bazen bunu oynamadan da yapıyor tecrübe sahıbı anneler bakarmısınız