Merhaba, 1 haziranda sezaryen ile doğum yaptım. 7 temmuzda ve 19 ağustosta adet gördüm. Bugün yine kahverengi akıntı geldi adet mi değil mi bilmiyorum şu an için ağrım yok ama düzensiz kanama olması normal mi? 19 ağustostan beri cinsel birliktelik de olmadı akıntıya sebep olacak bu yüzden yardımlarınızı rica ederim düzensiz kanamalar yaşayan var mı neyden kaynaklı olmuş olabilir