Merhaba hanımlar ,
Oğlum bu sene ana okuluna başladı sınıf mevcudu 11 kişi bugün bahçede ders yapmışlar oğlum çok terler bugün naptın dedim terledim çok dedi yarın sabahda bahçede spor etkinliği olacakmış ama bakıyorum üstleri değişmemiş çocukların çok sıcak bir ilde yaşıyorum dışarıda beş dakika kalsanız sırılsıklam olursunuz o derece şimdi ben oğlumu okula bırakırken öğretmenine söylesem üstünü değiştirir misiniz diye acaba abes kaçar mı çok tatlı bir öğrtmen hatta iki öğretmenler bir de partner öğretmen var iş yükü olsun istemem ama çocuğum hasta da olsun istemem terli terli klimalı ortama girecekler okulun içi de buz gibi ay ilk okul deneyimim bende öğretmenin gözünde gıcık Veli olmak istemiyorum