Bebek_1 canım onun bir ölçüsü var bize suyu hepsini çek tozla karıştır 0,7 CC ver yarım saat içinde kusarsa tekrar ver dedi kusmazsa çöpe at demişti kalanı hiç bir türlü iciremezsen iğne yaptır demişti. Ben ağır kortizonlu bir ilaç olduğu için korktum üç günlük olduğu için de zaten üç gün boyunca sağlık ocağında yaptiriverdim arkasından hemen meyve suyu veriyordum. Yani ilaç içerken sorun çıkarmayan bir cocuksa içer.