Kızlar merhaba az önce bebeğim her zamanki rutiniyle mıkırdanmaya başlayınca kucağıma alıp emZirdim. Kucağımda uyur haldeyken garip garip hareketler yapmaya başladı. Delirmiş gibiydi. 5dakika boyunca ellerini kollarını aşırı hareket ettirdi kendini ittiriyor geri geliyor duruyor tekrar başlıyor sesler çıkarıyor arada ağlar gibi oluyor. Bunlar uykusunda oluyor bu arada. En sonunda uyandırıp sakinlestirdim. Neden böyle yapmış olabilir? Rüya desek rüya bu kdr uzun sürmez. Gaz sancısı geliyor aklıma, başka fikri olan var mı