Bugün çok duygusalim yanlış mı yapıyorum diye sorgulayıp durdum kendimi. 3.5 yaş oğlumu hic arkadaşı yok . Arkadaşları olsun ekrana bakmasın diye anaokuluna yazdırdım kendim de sınava hazırlanırim dedim . Ama 7 yaşına kadar sürekl ianaokuluna giderse sıkılır diyenler var. Iki yıl anaokulu bir yıl da 4/6yaş kuran kursuna göndermeyi düşündüm . Sizce sıkılir mi yanlış mı yapıyorum🥹🥺