bsrtpl kasım doğumlu kreşe anaokuluna gitti. bu sene bire başladı. Uzmanlar ekim kasım aralık doğumlular bir yıl beklese daha uygun diyor aslında. Biz okul öğretmenleri ile ve pedagoguyla çok görüştük birinci sınıfı yapabilir gönderebilirsiniz dediler bizim için de elimize okul anlamında bir fırsat geçti ve gönderdik ilerde pişman olmayalım diye