buketadenatalay Canlar zonguldak ereğlide yaşayıp gittiği kuaförden memnun olan varmı? 2 senedir buradayım hiç kuaföre gitmedim. Saçlarımı kestirmek istiyorum doğuma 1 ay kaldı değişiklik istiyorum Okan’a sordum fön+kesim 1200₺ dedi 🙄🙄🙄🙄
buketadenatalay UmayUrazMoms uğura gittim bende geçen sene saçımı o boyamıştı yıkama kesim fön 700₺ aldı istediğim gibi de kesti. Bu da ereylinin arka taraflarında karakolun hemen arkasında
saskinanne00 buketadenatalay kaş için bir yere gittiniz mi peki 🥹 2,5 yıldır burdayım kuaför bulamıyorum resmen güvenemiyorum ne saç ne kaş için 😄
buketadenatalay saskinanne00 kaşımı hep kendim aldım bu yaşıma kadar bir tek kaş konusunda kuaförlere güvenmiyorum
Maksentug UmayUrazMoms Ahaha sanalda yapmayacağım iş ama olsundu..😅 ereğlili kız kardeşlerim ekleyin beni ♥️ @senakose (Baş ve sonunda 3tane alttire var)