Merhaba arkadaşlar birkaç gün önce test yaptım ve hamileyim. Ertesi gün kan verdim. Doktor hem beta hcg yr hemde progesteron a bakmıs. Kanda da hamilelik cıktı. Fakat iki gün sonra gel demedi. Haftaya gel kesene bakalım dedi. Normalde iki güzel bir kana bakılmaz mı?