zhr34 Selam kızlar. Bebeğim 1 yaşında mama dışında hiçbir şey yemiyor. Balık yağı ve iştah açıcı şurup içiyoruz ama 4 aydır kilo almıyor. 9.5 kiloda kaldı. Öneriniz ne olur?
momas zhr34 mama vermeyi kesseniz? Hani aç kalsın gerekirse muhallebi tarzı verseniz falan alışsa? Ya da doktora sorsanız o daha iyi mi fikir verir belki
zhr34 momas onu da denedim çok aç kaldı dr verdi iştah açıcı zaten. Farklı önerileri olan var mı diye sormak istedim. Teşekkür ederim