Ogulluana yok Kaş’ta değiliz şu anda, oradan taşındık biz. Şu anda farklı bir ilçedeyiz. Benim oğlum devlet anasıfına gidiyor, 5 yaşında olduğu için evime yakın olan okula gönderiyorum. Sadece aidat ödüyoruz şu anda o da çok uçuk bi para değil Allah’tan