Merhaba arkadaşlar benim ilk çocuğum Şuan 6aylik bebeğim hep emerken agliyordu ilk başta kuvezde kaldı bebeğim ele sağım yaptım sütüm azaldı sitresten üzüntüden sonra bebegimi aldım ama 6aydir emziryorum ama ilk başta yetmiyordu şimdi beli ediyo gosum doluyo bebeğim yine emerken agliyo ele takrar sagmayi denedim sütüm az bişey geldi kesildi acaba bebeğimde emdiginde bu olduğu icinmi agliyo yoksa gogus ucum tıkalı filanmi anlamadım napmama lazım acaba bilgisi olan yazsın lutfen