nur2301 Merhaba hanımlar 1 ay 11 günlük bebeğim çok fazla gazı var sizler hangi gaz damlalarını önerirsiniz ya da evde uyguladığınız şeyler var mıydı
nurhs nur2301 Bigaia gaz(bitkisel) damlası veya metsil gaz damlasını kullanın. Ben fitil de veriyordum büyük abdestini zor yapıyor diye
adgame nur2301 biz vilavet gaz damlası kullandık (akşamları verdik) Sabsiblex de gündüzleri verdik ve bu şekilde atlattık vilavet çok rahatlattı