tetik 2 yaşında doktorumuz ama çok dakin asla diyor sorun olacak bir şey yok seviyesi çok düşük diyor bir sorun var mı diyorum hayır asla diyo daha önce hep kontrol giderdik üfürüm için bu son kontrolde olmuş hatta iğne yaparken çok mu ağladı dedi evet dedim ondan olabilir dedi kasımdaa kontrol var dua edin lütfen inşallah düzelir hepimizin 🙏🏻🤲🏻