Kızım şu an tam 1 yaş 13 günlük bizim doğru düzgün bir ek gıda serüvenimiz yok maalesef ben ama hergun deniyorum bugün üç öğün denedım ve üçünüde kustu taneli pütürlü asla yıyemıyor .. Hiç püre vermedim çünkü püreyide yıyemıyor nedense anlamış degılım nereye kadar böyle gdıecek bılmıyorum anneler nasıl edecegımı bılmıyorum yanında yemek yıyoruz elıne verıyorum bılerek ağzımı oynatıyorum yemiş gibi gibi yapıyorum cıgnemeyı ogrensın dıye ama naptysam olmuyor yıyemıyor zorlayncada fışkırtarak kusuyor ztn reflüsü olan iştahsız bır bebek.. Doğduğundan berır beslenme konusunda çok zorluk yaşadık meme emmedı mama ıcmedı şırınga ıle besledım şımdıde ek gıda en zoruymuş ne yapacağımı bılmıyorum gözümü korkutuyorlar 4-5-6 yaşına kadar bılmez cıgneme yutma dıyorlar neden böyle yapıyor bılmıyorum gastroentrolojı götürdüm kusma ıcın yememesı ıcın endoskopı dedı 8 Eylül gun berıldı şu an net olarak Onuda yaptırıp yatrmama arasnda kalıyoruz .Gözüm korkuyor bır zararı olur mu dıye ama yaptrsak belkı kusma yüzünden mı yıyemıyor önerisi olan var mı 🙏