Hep maddi hazırlıktan bahsedildi manevi olarak neler yaptınız, hamileliğinizde dinlediğiniz okuduğunuz manevi olarak şunlar iyi geldi uyguladım fayda gördüm dediğiniz şeyler nelerdir.
Kendim için aktarayım.
Ücretli öğretmenlik yapıyordum o dönem hamileliğimi4. Haftada öğrendim bunu belirteyim.
Her gün yol yürüdüğüm için özellikle hiç aksatmadan ihlas ,Felak ,Nas ve Ayetel Kürsi ile çıkıyordum.
Doğumum kolay olsun diye Meryem suresi dinlediğim de oldu okuduğum da.
Yusuf suresi dinledim bolca.
Elimden geldiğince iş yaparken oturup dinlenirken Ayet ,dua bisiler açardım telefondan PC den .
Bu dönemde şaka bile olsa yalan,eksik , yanlış bir cümle kurmamaya dikkat ettim.(Linç gelmesin diye ifade edeyim saati bile dakikasi dakikasına söylemek gibi ifade etmek için söyledim bu cümleyi normalde de çok şükür yalana başvurmuyorum☺️
Elimden geldiğince dedikodu kavga kaos ortamında bulunmadım, kimseye içimden dahi olsa kötü söz geçirmemeye çalıştım da burada çok mümkün olmadi ama yine de elinden geldiğince uyguladım.(Salak aptalca gibi kelimeler dahil )
Bol bol salavat getirdim,Hz Musa Hz Yusuf Eyüp as gibi peygamberlerin zikirlerini çektim .
Bir de her gün kızım adına sadaka kutusuna minik sadaka attım, sonra bir bebek için kullanildi 🤲🏻😌🌷
İçimizde hamiş arkadaşlar var umarım faydalı olur.
Peki sizler neler yaptınız.(Üstte kalsın diye bile yardımcı olursaniz teşekkür ederim ❤️