2 gündür kaşıntım var ama kafam yani saç derim de daha çok.Yüzüm, kaşlarım vs ama bunlara ek olarak vücudum da kaşınıyor farklı yerler(saç diplerim kadar değil)
Gece uykuya geçiş zor oluyor,bir şeyler geziniyor hissi vs var ama uykudan uyandırmıyor. döküntü kızarıklık yok?
Sizce uyuz olabilir mi?Sabah tahlil verdim karaciğer tiroid vs olur diye duruma göre cildiye gideceğim