bebitonunannesi_ Ben 22:30′dan sonra. Oğlum uyumuş, evim temiz, tüm işler hallolmuş şekilde ışıkları kapatır dizimi izlerim🫶, ya sizin?
LezizeNine bebitonunannesi_ benim akşam yemekten sonra genelde veya sabah erken çocuklardan önce uyanırsam 8-10 arası vücut temizliği ile ilgili bişey varsa ağda saç bakımı vs. Onları yapıyorum 😂 akşam yemekten sonra çocuklar bi süre uyuyorlar ben de o sıra uzanıp youtube shorts veya trendyolda takılıyorum dizim varsa onu izliyorum 😁
busraufukilbilge bebitonunannesi_ 2 ay 12 gundur kendine ayridigim tek zaman dilimi , wc ve dus sanirim 😂 onlarda cogu zaman hizli hizli 😂
buketadenatalay bebitonunannesi_ 21:00-22:00 den sonra o zamana da benim pilim bitmiş oluyor oyuncakları, mutfağı,odaları toplar oturur masterchef izlerim