aysebb merhaba bende yeni kullanmaya başladım da doğumdan sonra adet olmadan doktor önerisiyle kullandım. Hapın sonlarına doğru adet oldum hiç ara vermeden ikinci kutuya geçtim. İkinci kutuya adetken mi başlayacaktım kafam çok karıştı koruması devam eder mi yine bilgisi olan var mı