2 yas,zaten uykuya asiri bi direnc var ne kadar uykusu gelse de inat ediyo
Bi sekilde kandirip odaya gelince de bu sefer yatakta tepinme basliyor bi turlu rahat pozisyonu bulamiyor bi oyle yatiyor bi boyle donuyor bi yastik istiyor bi o yastigi itiyor yani kurtlu gibi yerinde duramiyor iki dk hareketsiz yatsa uykuya dalicak zaten ama surekli bi savasi var ya ortuyle debelenir ya yastikla ya bana sarar
Merak ettigim bu yas hep boyle mi enerjisini mi atamiyor nedir olay